Kommun och politik

Haninge kommun ligger på Södertörn.
Här bor över 83 000 människor
och kommunen växer snabbt.

Tre fjärdedelar av kommunens yta
är vatten med många tusen gröna öar.

Vi har också nära till
stockholmstraktens största vildmark
och mindre än en halvtimme
till centrala Stockholm.

Kontakta oss

Kommunhuset i Haninge finns på
Rudsjöterrassen 2 i Handen.
I receptionen får du hjälp
om du har frågor.

Vi har öppet:
måndagar till onsdagar, 8-17
Torsdagar, 8-18
Fredagar, 8-15

Ring till receptionen: 08-606 70 00
Skicka e-post: haningekommun@haninge.se
Skriv brev : Haninge kommun, 136 81 Haninge

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 15 februari 2016