Appar till din mobil

Haninge kommun har några appar
som du kan ladda ner.

De är gratis och finns
både för Iphone och Android.

Hämta Android-apparna

Hämta Iphone-apparna

Speak App

Den här appen är till
för dig som är ung i Haninge.

Du kan tycka till
och lämna förslag till något
du vill ändra på.

Du kan också se
vilka aktiviteter
det finns för unga just nu.

Snacka stad

Hur vill du att Haninge
ska se ut i framtiden?

Det debatteras
i den här appen.
Var med i diskussionen du med!

Jättelokan

Jättelokan är en giftig växt
som måste tas bort.

Om du ser en jätteloka
ta en bild på den
och skicka in.

Då kommer någon från kommunen
och tar bort den giftiga växten.

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 2 mars 2016