Förskola och skola
I Haninge finns många olika förskolor och grundskolor.
De flesta sköts av kommunen.
Det finns också fristående
förskolor och grundskolor.
De drivs av företag eller föreningar.
Alla barn får välja i vilken skola de vill gå.
Klicka på orden
i spalten till vänster
så får du veta mer.
Har du frågor om skolan i Haninge?
Då kan du ringa kommunens telefonväxel 08-606 70 00.
De som arbetar i växeln ser till
så du får prata med en person som kan hjälpa dig.
Senast uppdaterad: 15 februari 2016