Skolkonferens researchED 2025
Lyssna på framstående talare, forskare, professorer och experter inom skolfrågor och utbildningsområdet. Välkommen lördagen den 15 mars 2025 till researchED 2025 i Haninge. Den här sidan uppdateras löpande med information om bland annat biljetter och talare.
Plats och anmälan
Tid: Lördag 15 mars 2025. Starttid kl 9.00 (registrering och morgonfika). Konferensen öppnas kl 9.30. Sluttid kl 16.30.
Plats: Fredrika Bremergymnasiet, Dalarövägen 64 i Haninge, länk till Google maps
Biljetter: Biljetterna är slutsålda. Om du vill att vi skriver upp dig på väntelista mejla, eva.hartell@haninge.se. (Biljettpriset är 550 kr plus bokningsavgift).
Observera att föreläsningarna hålls på engelska.
Om researchED
Haninge kommun har under flera år varit stolt värd för den internationella skolkonferensen researchED. Konferensen vänder sig i första hand till dig som på något sätt är intresserad eller involverad i utbildningsfrågor, lärande, pedagogik och undervisning, till exempel: lärare, skolledare, lärarassistenter, forskare, lärarutbildare, studenter, förtroendevalda politiker, ministrar.
ResearchED är en gräsrotsledd sammanslutning av lärare som startade 2013 i Storbritannien. Sammanslutningen för ihop skolfolk inom alla områden; lärare, rektorer, professorer, forskare och många fler. ResearchED är numera även en skolkonferens som arrangeras med hjälp av olika värdar runtom i världen.
ResearchED har inget vinstsyfte utan en mission att överbygga det glapp som ofta är mellan forskning och undervisning i praktiken. Forskare och andra föreläsare bjuds in till dessa konferenser och ställer upp gratis för sprida kunskap och inspiration om det arbete de gör för skolan.
Talare 2025
Alan Baddeley
Emeritus professor
Alan Baddeley har studerat arbetsminne i 50 år och minne i allmänhet ännu längre. Tillsammans med Hitch skapade han den multikomponentmodell för arbetsminne som fortfarande utvecklas.
Agneta Gulz
Professor Lunds universitet/Linköpings universitet
Agneta Gulz är professor vid Lunds universitets kognitionsvetenskap och chef för Educational Technology Group. Gruppen bidrar till utvecklingen av teorier och teknologier som ger grundforskning om lärande och undervisning.
Agneta Jansson
Lärare, Gröndalsskolan, Nynäshamns kommun
Agneta Jansson är förstelärare på Gröndalsskolan i Nynäshamn där hon undervisar matematik i årskurs 7–9. Hon jobbar sedan 2021 i K-ULF som del i hennes tjänst. Hon brinner för att utveckla metoder för lärande och undervisning i matematik samt för mångfald inom ämnet.
Alva Appelgren
Forskare, författare
Alva Appelgren har en doktorsexamen i kognitiv neurovetenskap från Karolinska Institutet. Alva är författare, föreläsare och TEDx-talare.
Andreas Jemstedt
Forskare, Stockholms universitet
Andreas Jemstedt är forskare med bakgrund inom kognitiv psykologi. Han är specialiserad på hur vi skaffar kunskap, minskar glömska och fattar beslut under lärande.
Andrew Watson
President and Founder, Translate the Brain, USA
Andrew Watson är författare och översättare av kognitiv vetenskap för lärare, elever, administratörer och föräldrar. Han har samarbetat med skolor och presenterat vid konferenser med fokus på minne, uppmärksamhet och motivation.
Annabelle Taylor
Rektor, Ricards Lodge School in Wimbledon, London
Annabelle Taylor är biträdande rektor vid Ricards Lodge High School, en enastående kommunal skola i London med övergripande ansvar för undervisning och lärande och professionell utveckling.
Ann-Charlotte Gavelin Rydman
Förbundsordförande Sveriges Skolledare
Ann-Charlotte Gavelin Rydman är förbundsordförande för Sveriges Skolledare och en förespråkare för att förbättra ledarskap och arbetsvillkor inom utbildningssektorn. Med gedigen erfarenhet som skolledare driver hon initiativ för att stärka skolledares viktiga roll i Sverige och säkerställa en rättvis utbildning för alla elever.
Arnold Pears
Professor, KTH
Arnold Pears är professor och prefekt för Institutionen för lärande i ingenjörsvetenskaper, Kungliga Tekniska Högskolan, Stockholm samt professor i datavetenskaplig utbildning vid Uppsala universitet. Han har bred erfarenhet av eftergymnasial utbildning och ledarskap i Australien, Frankrike och Sverige. Han är vetenskaplig ledare för K-ULF.
Attila Szabo
Forskare, lektor Stockholms stad och Stockholms universitet
Attila Szabo är universitetslektor och författare. Hans forskning fokuserar på matematisk begåvning, på problemlösning och på användningen av mjukvara för dynamisk geometri i matematikundervisning.
Becky Clark
Fellow of RCSLT, RADLD Co-Founder, Director ClarkSLT
Becky, med erfarenhet av forskning och praktik, medgrundade den globala kampanjen för att öka medvetenheten om utvecklingsrelaterad språkstörning (RADLD). Hon specialistteam som stöttar unga, föräldrar och lärare.
Ben Newmark
Skolledare och lärare, England
Ben Newmark är historielärare och skolledare. Han har ett särskilt intresse för inkludering och hur man bäst kan hjälpa dem som har svårare att lära sig.
Beth Grenville Giddings
Teaching and learning lead, Storbritannien
Beth Greville-Giddings är ledare för lärande och utveckling för Raleigh Learning Trust och forskningsledare vid Westbury Academy (SEMH) i Nottingham, Storbritannien. Hon föreläser brett om professionell utveckling.
Björn Dahlman
Lärare, Ekerö kommun
Björn Dahlman arbetar som lärare i specialklasser för elever med autism. Under de senaste tio åren har han deltagit i debatten om det svenska skolsystemet.
Bruce Robertson
Skolledare, författare, konsult, Storbritannien
Bruce Robertson är författare och ledare för Next Level Educational, som fokuserar på högkvalitativ professionell utveckling för lärare och skolledare.
Casper Hulshof
Forskare, Utrecht University, Nederländerna
Casper Hulshof är författare och psykolog specialiserad på utbildningsvetenskap. I sina böcker utvärderar han kritiskt tidigare och nuvarande idéer om utbildning.
Cecilia Caiman
Forskare, Stockholms universitet
Cecilia forskar om lärande och undervisning för hållbar utveckling inom naturvetenskapsämnenas didaktik. Hennes arbete fokuserar på att utveckla och använda didaktiska verktyg och modeller för att stödja lärare i deras undervisning. Hon bedriver även forskning om estetikens roll i naturvetenskaplig undervisning, med särskilt fokus på barns och elevers inflytande, agens, kreativitet och utforskande och har forskningsprojekt kring andraspråksundervisning.
Cecilia Kozma
Projektledare K-ULF och Esero Sverige, forskare, KTH
Dr Cecilia Kozma arbetar på Vetenskapens Hus, Kungliga Tekniska Högskolan. Hon är chef för ESERO Sweden, ett utbildningsinitiativ av European Space Agency, ESA och Svenska Rymdstyrelsen.
Charlotte Forwood
Lärare, forskare, expert speech pathologist, Camberwell Girls Grammar School och University of Melbourne, Australien
Dr Charlotte Forwood har ett särskilt intresse för designtänkande och att hjälpa elever att hitta sin röst genom att utveckla muntliga språkkunskaper. Hon tycker om att mixtra med teknik och allt som har med Lego att göra.
Dan Willingham
Professor, USA
Dan Willingham utbildade sig till kognitiv psykolog och bedrev grundforskning om mänskligt minne under de första femton åren av sin karriär. Sedan 2005 har hans arbete fokuserat på att översätta resultat från psykologi.
Daniel Muijs
Professor, Queen's University, Nordirland
Daniel Muijs är professor i utbildning och chef för School of Social Sciences, Education and Social Work vid Queen's University Belfast. Daniels forskning om pedagogisk effektivitet omfattar arbete med pedagogik, läroplan och skoleffektivitet.
David Didau
Utbildningskonsult och författare
David är från Storbritannien. Som en framträdande och frispråkig röst i olika medier driver han The Learning Spy, en av Storbritanniens mest inflytelserika utbildningsbloggar. Hans böcker, flera som också finns utgivna på svenska, utmanar vanliga antaganden om utbildning.
Dylan Wiliam
Emeritus Professor, UCL Institute of Education
Dylan Wiliam är emeritusprofessor i pedagogisk bedömning vid University College London. Under sin varierade karriär har han undervisat i urbana offentliga skolor, lett ett omfattande testprogram, haft flera roller inom universitetsadministration, inklusive dekan för en lärarhögskola, och bedrivit ett forskningsprogram inriktat på att stödja lärare i att utveckla sitt användande av bedömning för att främja lärande.
Ellen Olsson
Masterstudent civilingenjör, lärare och K-ULF, KTH
Ellen Olsson har en dubbelexamen från KTH som ingenjör och lärare i matematik och teknik. Under studierna inspirerades hon av boken "Classroom Psychology – from Theory to Practice" och skrev sin masteruppsats inom kognitiv psykologi där hon tillsammans med Linnéa Svensson genomfört en experimentell studie kring studietekniker i klassrumskontext inom ramen för K-ULF.
Elin Gawell
Lektor, Värmdö kommun
Elin Gawell, förstelärare i matematik på Värmdö gymnasium och matematikutvecklare i Värmdö med en filosofie licentiat (Phil.Lic.) i ämnet, undervisar på gymnasienivå, är behörig i artificiell intelligens och utvecklar undervisning för alla utbildningsnivåer. Medverkar i K-ULF.
Elisabet Nihlfors
Emeritus professor, Uppsala universitet
Elisabet Nihlfors är professor i pedagogik med fokus på ledarskap. Hennes forskning handlar om skolstyrning och ledarskap, policyfrågor och demokrati. Under flera år har hon bidragit till utvecklingen av ULF, forskning driven av skolledares och lärares behov av ny kunskap.
Eren Durak
Lärare, Centrum Vux
Erek Durak är språklärare på CentrumVux i Haninge. Han undervisar i engelska och svenska som andraspråk och är intresserad av distansundervisning och digital pedagogik.
Erik Winerö
Gymnasielärare och doktorand, Göteborgs universitet
Erik Winerö arbetar både som lärare, där han utforskar hur insikter från utbildningsvetenskap kan tillämpas i praktiken, och som forskare i sitt doktorandprojekt, där han studerar hur generativ AI påverkar lärares bedömningsmetoder och syn på kunskap.
Ernest Ampadu
Forskare, Kungliga Tekniska Högskolan (KTH)
Ernest Ampadu är docent i matematikdidaktik vid Kungliga Tekniska Högskolan. Hans forskningsintresse rör lärarprofessionell utveckling och studenters lärandeupplevelser.
Eva Hartell
Forskare Haninge och KTH, ambassadör för researchED Scandinavia
Dr Eva Hartell är forskningssledare på utbildningsförvaltningen i Haninge kommun och forskare vid Kungliga Tekniska Högskolan i Stockholm. Hon är djupt engagerad i att förbättra utbildningen och arbetar nära skolor i nationella och internationella praktikerbaserade deltagande forskningsprojekt, som K-ULF. Hon är även ambassadör för researchED Scandinavia.
Eva Norén
Forskare, Stockholms universitet
Eva Norén har forskat i flerspråkigt matematikklassrum i 20 år. Hon har skrivit artiklar om tvåspråkig undervisning i matematik, matematiska ordproblem och elevers handlingsfrihet i matematikklassrum.
Fredrik Sandström
Ämneslärare och krönikör, Arboga kommun
Fredrik Sandström är lärare i Arboga, författare, redaktör och krönikör. Han har delat med sig av många läs- och skrividéer i olika lärarforum. Fredrik fick Svenska Akademiens svensklärarpris 2017.
Helena Dalivin
Lärare, Gröndalsskolan, Nynäshamns kommun
Helena Dalivin är förstelärare på Gröndalsskolan i Nynäshamn där hon undervisar NO, Tk och matematik i årskurs 7–9. Sedan 2021, ingår K-ULF hennes tjänst. Hon brinner för metodutveckling inom matematik.
Helena Isaksson Persson
Lärarutbildare, doktorand KTH och K-ULF
Helena Isaksson Persson är doktorand och föreläsare vid Institutionen för lärande, Kungliga Tekniska Högskolan. Hennes forskning fokuserar på teknikundervisning i låg- och gymnasieskolan. Hon är också engagerad i K-ULF.
Helena Lennholm
Forskare, Kungliga Tekniska Högskolan (KTH) och lärare i Stockholms stad
Doktor Helena Lennholm, docent i träkemi vid Kungliga Tekniska Högskolan och legitimerad gymnasielärare i kemi och naturvetenskap, har över ett decenniums erfarenhet av undervisning på både universitets- och gymnasienivå. Hon arbetar även som adjunkt i teknikdidaktik och undervisar på lärarutbildningskurser vid KTH. Hennes forskning fokuserar på autentiskt lärande och att främja hållbar utveckling inom utbildning.
Helena Näslund
Utbildningsdirektör, Haninge kommun
Helana började som passionerad lärare och är nu passionerad Utbildningsdirektör i Haninge kommun.
Håkan Elderstig
Förste lärare på SSIS
Håkan är förstelärare på Stockholm stads gymnasieskola Stockholm Innovation School. Han är involverad i K-ULF och mycket kunnig inom AI i undervisning.
Ingela Netz
Podcast host and management consultant
Ingela är en av grundarna till den välkända podcasten Kornhall & Netz som har ett imponderande utbud av gäster. Med över 25 års erfarnhet från skola som både lärare och främst skolledare på olika nivåer och i olika skolformer delar hon nu med sig av sin kunskap som ledarskapskonsult och i olika nätverk.
James Murphy och Dianne Murphy
Medgrundare till Thinking Reading, Storbritannien och Nya Zeeland
James och Dianne Murphy är erfarna specialpedagoger som har utformat undervisnings- och träningsprogram för att hjälpa elever med lässvårigheter.
Jenny Sellberg
Digitaliseringsstrateg, Vaxholms stad
Jenny Sellberg har arbetat länge med digitala prov och bedömning, både som gymnasielärare och utbildningschef på Skolverket. Hon har även arbetat med att ta fram strategier och handlingsplaner för skolans digitalisering.
Jessica Mellgren
Lärare Vikingaskolan, Haninge kommun
Jessica Mellgren har undervisat i svenska som andraspråk de senaste tio åren. 2023 fick hon Svenska Akademiens Sverigelärarpris för sitt arbete med skönlitteratur.
Johanna Mufic
Postdoktor inriktning vuxnas lärande, Linköpings universitet
Johanna Mufics forskning drivs av ett starkt engagemang för kvalitet i utbildning, vuxenutbildning och livslångt lärande. Johanna är postdoktor vid Linköpings universitet och docent i pedagogik vid Stockholms universitet.
Jonas Linderoth
Professor Göteborgs universitet
Jonas Linderoth är professor i pedagogik med fokus på att implementera evidensinformerade undervisningsstrategier i sin egen undervisning. Linderoth har varit en kritisk röst i den svenska utbildningsdebatten och förespråkat mer effektiva, forskningsbaserade tillvägagångssätt.
Josefin Nilsson
Forskare, Nationellt centrum för svenska som andraspråk
Josefin Nilsson är doktor i språkpedagogik och biträdande föreståndare vid Nationellt centrum för svenska som andraspråk (NC). Josefins forskning fokuserar på möjligheter för lärare och skolledare att förbättra undervisningskvaliteten för elever med svenska som andraspråk.
Kamila Makowska
Lärare, Centrum Vux
Kamila Makowska är lärare i engelska och svenska som andraspråk på CentrumVux i Haninge. Hon är mycket intresserad av att integrera teknik i undervisning och speciellt interaktiv distansundervisning. Hon vill skapa en inkluderande lärmiljö oavsett om det är på distans eller fysiska klassrum.
Kate Jones
Författare, Storbritannien
Kate Jones är lärare, ledare, bästsäljande författare, bloggare och prisbelönt internationell talare. Hon är Senior Associate for Teaching and Learning vid Evidence Based Education, författare till nio böcker, redaktör för The researchEd Guide to Cognitive Science.
Kenneth Fröjd
Rektor, grundare av Fröjds toolbox
Kennet Fröjd är skolledare med passion för lärande, undervisning och ledarskap. Han stödjer lärare och skolledare genom sina böcker och med podcasten "Fröjds Toolbox" där fokus är att översätta forskning till klassrumspraktiker.
Keven Bartle
Skolledare, grundare av Mind your Head, SSAT, England
Keven Bartle är doktor i management och har en masterexamen i pedagogiskt ledarskap. Han stödjer skolledare genom att tillhandahålla handledning i professionellt lärande.
Linnea Svensson
Masterstudent, civilingenjör och lärare, Kungliga Tekniska Högskolan (KTH) och K-ULF
Linnea Svensson har examen från KTH som ingenjör och lärare i matematik och kemi. Under studierna inspirerades hon av boken *Classroom Psychology – from Theory to Practice (Rose och skrev sin masteruppsats inom kognitiv psykologi, där hon tillsammans med Ellen Olsson genomfört en experimentell studie kring studietekniker i klassrumskontext inom ramen för K-ULF.
Lisa Heino
Verksamhetsutvecklare på Lärarstiftelsen
Lisaa arbetar med många olika event och projekt och är en väldigt erfaren moderator. Hon leder en paneldebatt som belyser olika perspektiv på betydelsen av läsningen i skolan, för individen och för samhället i framtiden.
Magnus Haake
Forskare, Lunds universitet
Magnus Haake är docent vid Lunds universitets kognitionsvetenskap (LUCS) och meddirektör för Educational Technology Group (ETG). Forskningsgruppen bidrar till utvecklingen av teorier, teknologier och praktisk undervisning.
Malin Jansson
Forskare, Kungliga Tekniska Högskolan (KTH)
Malin Jansson är biträdande lektor vid KTH med inriktning på digitalt lärande. Hon har en civilingenjörsexamen, en master i utbildning och en doktorsexamen i teknik och lärande. Hennes forskning fokuserar på hur studenter lär sig i digitala system, särskilt textbaserade chattar, och hur de tar ansvar för sina lärandeprocesser.
Maria Andree
Professor, Stockholms universitet
Maria Andrée är professor i naturvetenskapsdidaktik vid Stockholms universitet. Hon är engagerad i praktiknära forskning som vetenskaplig ledare för STLS samt som huvudansvarig forskare i två pågående projekt finansierade av Skolforskningsinstitutet. Hon är även ställföreträdande prefekt vid Institutionen för ämnesdidaktik vid Stockholms universitet.
Marie Danielsson
Forskare och pedagogisk utvecklare, Vetenskapens Hus KTH och K-ULF
Marie Danielsson (PhD) är utbildningsutvecklare på Vetenskapens Hus i Stockholm, där hon leder aktiviteter i kemi och biologi för K-12-elever och utbildar lärare. Hon deltar även i K-ULF, ett projekt om praktiknära forskning i utbildning.
Mark Roberts
Skolledare, Nordirland
Mark Roberts är författare till bästsäljande böcker och skriver även regelbundet om pedagogik, beteende och utbildningsforskning. Mark arbetar som forskningschef, en roll som han kombinerar med att undervisa i engelska på Carrickfergus Grammar School i Nordirland.
Martin Karlberg
Universitetslektor, Uppsala universitet
Martin Karlberg är lärare och forskare vid institutionen för pedagogik vid Uppsala universitet. Han är forskningsledare för IBIS-studien, där han utbildar och handleder cirka 300 svenska skolor i effektivt ledarskap och undervisning.
Mattias Boström
Verksamhetschef, grundskola och anpassad grundskola, Haninge kommun
Mattias är verksamhetschef för grundskolan i Haninge. Han är tidigare rektor och lärare samt specialpedagog. Han har varit inom skolan hela sitt yrkesverksamma liv och har över 20 års erfarenhet i olika ledarroller främst som rektor.
Mehria Muquri Habib
Lärare, Lidingö stad och K-ULF
Mehria Muquri Habib är utbildad molekylärbiolog och legitimerad lärare som jobbar nu som förstelärare inom STEM-ämnen. Hon är aktiv i KULF, där hon integrerar forskningsbaserade metoder med praktisk undervisning. Hennes arbete fokuserar på språkstrategier inom STEM, vilket förbättrar elevernas ämneskunskaper och förståelse.
Miriam Hussain
Biträdande rektor och språklärare, Birmingham, Storbritannien
Miriam Hussain är biträdande rektor för United Learning i Storbritannien. Hon är även lärare i engelska, författare och Teach First-ambassadör.
Nellie Lindqvist
Lärare, Centrum Vux
Nellie Lindqvist är lärare i engelska och svenska som andraspråk på CentrumVux i Haninge. Hennes intresse är att utveckla distansundervisning och tillgängliggöra lärande oavsett om det sker via distans eller klassrumsundervisning.
Nicolas Leal
Lärare, Ribbybergsskolan, Haninge kommun
Nicolas Leal är matte-, naturvetenskaps- och tekniklärare på Ribbybergsskolan. Han använder bland annat vertikala whiteboards som ett sätt att stödja elever i matematikkunskaper. Nicolas är med i K-ULF.
Nidhi Sachdeva
Forskare vid Ontario Institute for Studies in Education at the University of Toronto
Dr Nidhi Sachdeva är specialiserad science of learning, med fokus på evidensbaserad lärandesign, högre utbildning och edtech. Hon undervisar i online- och mikrolärande ur ett kognitionsvetenskapligt perspektiv vid University of Toronto och är ordförande för researchED Toronto.
Patricia Diaz
Författare och doktorand vid Kungliga Tekniska Högskolan (KTH)
Patricia Diaz är doktorand vid enheten Digitalt lärande vid Kungliga Tekniska Högskolan. Hennes forskning fokuserar på att studera hur digitala verktyg och AI används i lärarutbildningen.
Pedro de Bruyckere
Författare, forskare, Utrecht University, Head of LeerPunt, Belgien
Pedro De Bruyckere är lektor vid Utrecht University och chef för Leerpunt, Flandern. Han är även författare till böcker om utbildning.
Per Kornhall
Författare
Per Kornhall är författare och konsult inom utbildning. Han har skrivit ett dussintal böcker som sträcker sig från politisk debatt om skolreformer till handböcker för lärare och rektorer.
Raluca Simion
Lärare, Värmdö kommun
Raluca Simion undervisar i matte och NO åk 4–6 och har en masterexamen i pedagogiskt ledarskap. Hon är förstelärare och matematikutvecklare i Värmdö kommun. Med ett starkt intresse för praktiknära forskning har hon genomfört studier inom ramen för K-ULF-projektet tillsammans med KTH inom problemlösning och taluppfattning i matematik.
Sara Bruun
Lärare och författare
Sara Bruun är en erfaren och uppskattad talare, språklärare och författare som är känd för sin expertis inom digital utbildning och språkinlärning.
Simon Skau
Kognitionsvetare, Karlstad Universitet
Simon Skau är kognitiv neuroforskare och arbetar som lektor vid Karlstads universitet. Hans forskning fokuserar på neurokognitiva mekanismer som är involverade i att lösa matematiska uppgifter i grundskolan.
Tanja Nymark
Forskare och pedagogisk utvecklare Kungliga Tekniska Högskolan (KTH) och K-ULF
Tanja Nymark har en doktorsexamen i astronomi och har ägnat sig åt att inspirera barn i astronomins och fysikens under. Hon arbetar som föreläsare och pedagogisk utvecklare på Vetenskapens Hus, där hon koordinerar aktiviteter för besökande skolgrupper. Hon är även aktivt involverad i K-ULF, ett projekt som fokuserar på praktikbaserad forskning inom utbildning.
Thomas Nygren
Professor, Uppsala universitet
Thomas Nygren är professor i historia och samhällspedagogik vid Uppsala universitet. Han forskar om bland annat AI i skolan, internationell förståelse, digital påverkan på utbildning, kritiskt tänkande och mänskliga rättigheter. Han har fått flera pedagogiska priser, bland annat för sitt arbete kring att fostra kritiskt tänkande.
Åsa Plesner
Doktorand, Stockholms universitet, Tankesmedjan Balans
Åsa Plesner är en av grundarna av Tankesmedjan Balans. Hon har sedan dess blivit en välkänd profil i samhällsdebatten om svensk skolpolitik och offentlig sektor.
Se researched 2025 live
Föreläsningarna som hålls i Aulan på Fredrika Bremergymnasiet filmas och sänds live. Länk till sändningen kommer att finnas på denna sida.
Fakta om konferensen
ResearchED som har sitt ursprung i Storbritannien, är en ideell lärardriven organisation. Konferensen har tidigare hållits i London, Sydney, New York, Göteborg. Pretoria, Melbourne och Washington.
Organisationen researchED
www.researched.org.uk
X (före detta Twitter)
@researchED1
#rEDHan
Samarbetspartners researchED 2025
Researched i Haninge tidigare år
KONTAKT
Eva Hartell, lektor
08-606 82 45
eva.hartell@haninge.se
Senast uppdaterad: 7 februari 2025