Kom och lär dig mer om en marknad värd över 1,5 miljarder kronor

Har du funderat på möjligheterna att sälja dina varor eller tjänster till kommunen – eller till någon annan offentlig aktör? Kanske har det stannat vid själva tanken – om du upplevt affärsmöjligheten som krånglig och svår? Kom då på våra seminarier och lär dig mer om hur du svarar på en offentlig upphandling. Ställ frågor och få tipsen direkt från upphandlarna!

Under fyra tillfällen arrangerar Upphandling Södertörn frukostseminarier om att göra affärer med kommunen. Här får du information om Lagen om offentlig upphandling (LOU) och hur Haninge och Nynäshamns kommuner arbetar med upphandling.

Seminarierna är uppdelade i två omgångar: under det första tillfället går vi igenom grunderna i regelverket. Vid det andra tillfället fördjupar vi oss i själva anbudsprocessen och ger tips på hur du praktiskt kan gå tillväga. Seminarierna är fristående, så du kan välja att gå på bägge eller på enstaka.

Anmäl dig här

Varmt välkommen!

Södertörns upphandlingsnämnd bildades 2012 för att samordna Haninge och Nynäshamns kommuners upphandlingar av varor och tjänster. Vår organisation strävar efter att upphandling av varor och tjänster sker på ett kostnadseffektivt, kvalitetssäkrat, affärsmässigt
och rättvist sätt.

Läs mer på upphandlingsodertorn.se

Kontakt för den här sidan: info@haninge.se

Senast uppdaterad: 18 december 2017