Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Arbeta i Haninge

Om du söker arbete i Haninge ska du vända dig till Arbetsförmedlingen.

Kommunens arbetscentrum hjälper dem som har svårt att få ett vanligt arbete. Här får du hjälp med praktik eller att söka jobb.

Har du en funktionsnedsättning kan du få ett arbete i kommunens dagliga verksamhet.

Är du ny i Sverige och har fått uppehållstillstånd och lägenhet i Haninge?
Då kontaktar du:
Arbetsförmedlingen i Haninge. Den finns på Rudsjöterrassen 7 i Handen.
Arbetsförmedlingen

Mer information om jobb i Haninge kommun:
Jobba hos oss i Haninge kommun
Kommunens arbetsmarknadscenter

Senast uppdaterad: 7 juli 2022