Inköp och upphandling
Här finns information för leverantörer och företagare som är intresserade av att bevaka kommande upphandlingar. Ni får tips på hur man förbereder sig innan ett anbudslämnande. Tillgång till de webbsidor där man anmäler sitt deltagande och lämnar in sitt anbud. Ni kan även läsa om kommunens e-handel och få kännedom om kommunens samordnade leveranser. Upphandling i Haninge upphandlar även åt det kommunala fastighetsbolaget Tornberget och har täta samarbeten med andra Södertörnskommuner.
![Upphandling av varor och tjänster i Haninge kommun. förstoringsglas och boxar](/siteassets/naringsliv-och-arbete/upphandling/43824101-pile-of-boxes-and-magnifying-glass-800x450.jpg?width=906&upscale=false&bgcolor=black&scale=both&quality=70)
För dig som vill bli leverantör
Bevaka upphandling
Checklista vid anbudsgivning
Lämna anbud
Samordnad varudistribution
Fakturera kommunen
E-handel
Kontakta oss
Välkomna att kontakta inköp och upphandling i Haninge kommun.
17 juni – 12 augusti är telefonsupporten stängd. Skicka då era frågor till oss via e-post.
Vid brådskande, akuta ärenden, skicka e-post med hög prioritet och lämna telefonnummer så ringer vi upp. Ärenden bevakas och besvaras så snart som möjligt.
Skicka e-post till oss.
Senast uppdaterad: 25 juli 2024