Inköp och upphandling
Här finns information för leverantörer och företagare som är intresserade av att bevaka upphandlingar. Ni får tips på hur man förbereder sig innan ett anbudslämnande och får tillgång till de webbsidor där ni anmäler ert deltagande och lämnar ert anbud. Ni kan även läsa om kommunens e-handel och få kännedom om kommunens samordnade leveranser. Haninge kommun samordnar även upphandlingar för Tornberget Fastighetsförvaltnings AB och Haninge Bostäder AB och har täta samarbeten med andra Södertörnskommuner. Haninge kommun strävar efter att upphandling av varor och tjänster sker på ett kostnadseffektivt, kvalitetssäkrat, affärsmässigt och rättvist sätt.

För dig som vill bli leverantör
Bevaka upphandling
Checklista vid anbudsgivning
Lämna anbud
Samordnad varudistribution
Fakturera kommunen
E-handel
Kontakta oss
Välkomna att kontakta inköp och upphandling i Haninge kommun.
Det går bra att skicka e-post, våra ärenden prioriteras och besvaras beroende på ärendets karaktär. Brådskande ärenden, skicka e-post med hög prioritet, lämna telefonnummer så ringer vi upp. Mejlade ärenden besvaras och prioriteras utifrån ärendets karaktär.
Skicka e-post till oss.
Senast uppdaterad: 7 mars 2025