Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Inköp och upphandling

Här finns information för leverantörer och företagare som är intresserade av att bevaka upphandlingar. Ni får tips på hur man förbereder sig innan ett anbudslämnande och får tillgång till de webbsidor där ni anmäler ert deltagande och lämnar ert anbud. Ni kan även läsa om kommunens e-handel och få kännedom om kommunens samordnade leveranser. Upphandling i Haninge upphandlar även åt det kommunala fastighetsbolaget Tornberget och har täta samarbeten med andra Södertörnskommuner.

förstoringsglas och boxar Upphandling av varor och tjänster i Haninge kommun. Foto: Mostphotos

För dig som vill bli leverantör

Checklista vid anbudsgivning

Kontakta oss

Välkomna att kontakta inköp och upphandling i Haninge kommun.

Under perioden 23 december - 1 januari kommer telefonsupporten att vara stängd. Det går bra att skicka e-post, våra ärenden prioriteras och besvaras beroende på ärendets karaktär.

innan dess kan brådskande, akuta ärenden, skicka e-post med hög prioritet och lämna telefonnummer så ringer vi upp. Ärenden bevakas och besvaras så snart som möjligt.

Telefonsupport 08 606 92 05

Skicka e-post till oss.

Senast uppdaterad: 10 oktober 2024