Rudans fritidscenter

Rudan är Haninges populäraste utflyktsmål.
Här kan du vandra, bada, fiska
eller spela olika bollspel på sommaren.

På vintern kan du åka skidor och skridskor.
Barnen kan åka pulka i pulkabacken.
Det finns också lekplatser
och platser där du kan grilla.

Rudans friluftsområde ligger i Handen.
Du behöver inte ha bil
för att göra en utflykt till Rudan.
Ta bara pendeltåget till Handens station
så är du framme.

Information om spår och leder: 070-660 80 08
Du kan ringa måndagar, onsdagar och torsdagar 07.00–16.00,
fredagar 07.00–14.00.

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 15 februari 2016