Föreningar

Är du intresserad av till exempel djur,
fiske, idrott eller konst?
Då kan du gå med i en förening.

I en förening samlas människor
som är intresserade av samma saker.
I Haninge finns över 200 föreningar.

Haninge kommun arbetar för att föreningarna
ska vara fria från mobbning och droger.
Alla ska känna sig trygga i sin förening.

Vill du veta mer?
Ring kommunens handläggare:
08-606 82 55

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 15 februari 2016