Förskola och grundskola

De minsta barnen är välkomna till
förskola eller familjedaghem.
Förskolan kostar olika mycket
beroende på vad föräldrarna tjänar.

Det finns också två öppna förskolor
dit alla får gå.
De finns i Brandbergen och Jordbro.
Öppna förskolan är gratis.

När barnen fyller sex år
ska de välja grundskola.
Det finns omkring tjugo kommunala grundskolor
och tio fristående grundskolor i Haninge.

Alla barn måste gå i grundskolan.

Alla förskolor

Alla grundskolor

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 15 februari 2016