Förskola och skola

I Haninge finns många olika förskolor och grundskolor.
De flesta sköts av kommunen.

Det finns också fristående
förskolor och grundskolor.
De drivs av företag eller föreningar.
Alla barn får välja i vilken skola de vill gå.

Klicka på orden
i spalten till vänster
så får du veta mer.

Har du frågor om skolan i Haninge?
Då kan du ringa kommunens telefonväxel 08-606 70 00.
De som arbetar i växeln ser till
så du får prata med en person som kan hjälpa dig.

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 15 februari 2016